-
ΛΙΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
- Οδοντοτεχνίτες
- Οδοντιάτρους
- Στοματική Υγιεινή
- Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
- ΝΕΑ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
-
ΣΥΝΔΕΣΗ
ΣΥΝΔΕΣΗ
Ενώ η εξαιρετική ποιότητα στις κλινικές διαδικασίες θα είναι πάντα η βασική προτεραιότητα των οδοντιάτρων, η οικονομική ύφεση έχει αναγκάσει τις οδοντιατρικές πρακτικές να γίνουν πιο αποτελεσματικές και καλά οργανωμένες επιχειρήσεις.
Τα οδοντιατρεία που έχουν επιτύχει αυτό, σημειώνουν σημαντική ανάπτυξη παρά την οικονομική κρίση. Αλλά ας δούμε τους τρόπους με τους οποίους η οικονομική κρίση άλλαξε τα πράγματα στην οδοντιατρική, καθώς και μερικές συμβουλές για δράση.
1. Λιγότεροι νέοι ασθενείς στα οδοντιατρεία
Οι ασθενείς που περίμεναν να βρουν ένα οδοντιατρείο ή που παρέμειναν αδρανείς (δηλαδή, δεν επισκέφθηκαν κάποιον οδοντίατρο σε διάστημα 18 μηνών) αποχώρησαν από το οδοντιατρικό σύστημα. Υπάρχουν πολλοί ασθενείς που ήταν τακτικοί πελάτες και που πλέον δεν επισκέπτονται κάποια οδοντιατρική πρακτική.
Αυτοί οι άνθρωποι, συνήθως, διαγράφονται από τις λίστες ασθενών πολλών οδοντιατρείων. Ωστόσο, αυτή είναι μια λανθασμένη προσέγγιση. Οι πρακτικές μπορούν να χρησιμοποιήσουν εσωτερικές στρατηγικές μάρκετινγκ για να προσελκύσουν νέους και πρώην ασθενείς πίσω στο οδοντιατρείο.
2. Πολλοί ασθενείς απορρίπτουν τις πιο πολύπλοκες θεραπείες
Σύμφωνα με έρευνες, το 81% όλων των οδοντιατρικών ραντεβού αφορούν στην αποκατάσταση ενός μόνου δοντιού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνεται η παραγωγή και τα έσοδα ενός οδοντιατρείου.
Ωστόσο, η κατάσταση αυτή είναι εύκολα αναστρέψιμη. Οι οδοντίατροι χρειάζεται να βελτιώσουν τις ικανότητες τους όσον αφορά στην παρουσίαση των προτεινόμενων θεραπειών, ώστε να αυξήσουν τα επίπεδα αποδοχής από την πλευρά των ασθενών. Εξάλλου, οι άνθρωποι πάντα θα θέλουν πιο όμορφα χαμόγελα.
3. Οι ασθενείς έχουν λιγότερα χρήματα να ξοδέψουν σε οδοντιατρικές υπηρεσίες.
Πολλοί ασθενείς κερδίζουν λιγότερα και αποταμιεύουν περισσότερα από ό, τι πριν από την οικονομική ύφεση. Την ίδια στιγμή, τα χρήματα που έχουν για να ξοδέψουν κατανέμονται διαφορετικά, πράγμα που σημαίνει ότι συνήθως λιγότερα χρήματα προορίζονται για τις επισκέψεις στον οδοντίατρο.
Ως αποτέλεσμα, οι οδοντίατροι θα πρέπει να είναι σε θέση να συνεργάζονται στενότερα με τους ασθενείς σχετικά με ευέλικτες οικονομικές επιλογές (όπως η εξωτερική χρηματοδότηση από ασφαλιστικές εταιρείες) που καθιστούν δυνατή την αποδοχή της θεραπείας από τους ασθενείς.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η νέα οικονομική κατάσταση έχει επιφέρει ριζικές αλλαγές στο οδοντιατρικό σύστημα, τόσες ώστε σε καμία περίπτωση η οδοντιατρική δεν θα μοιάζει η ίδια στο μέλλον.
Δείτε το άρθρο
Πηγή: dentalalert.gr