ΝΕΑ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

10 λανθασμένες οδοντιατρικές πρακτικές (και πώς να τις διορθώσετε)

1. Δεν αντιμετωπίζετε το οδοντιατρείο σας σαν μια μικρή επιχείρηση

Χρειάζεστε επιχειρηματική νοοτροπία κάθε μέρα. Εάν δεν αντιμετωπίζετε την πρακτική σας σαν επιχείρηση, δεν θα ευδοκιμήσει όπως πρέπει. Σκεφθείτε μερικές από τις αγαπημένες επιχειρήσεις των ανθρώπων. Κάθε επιχείρηση – Starbucks, Amazon, McDonalds – παράγει μια ορισμένη εικόνα στο μυαλό σας, και όλες αυτές οι εικόνες είναι διαφορετικές μεταξύ τους. Έτσι, θα πρέπει να προσδιορίσετε το βασικό σας μήνυμα και να σκεφτείτε πώς θα το επικοινωνήσετε στους ασθενείς.

2. Δεν διαχειρίζεστε καλά την ομάδα σας

Η ομάδα σας αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας. Σε πολλές περιπτώσεις, οι ασθενείς σας αλληλεπιδρούν περισσότερο με τα μέλη της ομάδας σας παρά με εσάς. Πρέπει πάντα να αντιμετωπίζετε το προσωπικό σας με σεβασμό μπροστά στους ασθενείς. Ενθαρρύνετε τα μέλη της ομάδας να κάνουν σχόλια σχετικά με τις περιοχές που βλέπουν ότι χρειάζονται βελτίωση και ανταμείψτε την προσπάθειά τους.

3. Έλλειψη εκπαίδευσης

Οι οδοντιατρικές πρακτικές χρειάζονται έναν προϋπολογισμό για σκοπούς εκπαίδευσης ώστε να παραμείνουν στην κορυφή του κλάδου της Οδοντιατρικής, ο οποίος εξελίσσεται συνεχώς. Είτε πρόκειται για πρακτική διαχείριση, υγιεινή, ασφάλιση, μάρκετινγκ ή άλλους τομείς, πρέπει να επενδύσετε στους υπαλλήλους σας για να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

4. Δεν βάζετε τον εαυτό σας στη θέση των ασθενών σας

Οι πρώτες και οι τελευταίες εντυπώσεις που έχουν οι ασθενείς σας σχετικά με το οδοντιατρείο σας σχηματίζονται συνήθως στην υποδοχή και το σαλόνι αναμονής. Σκεφτείτε, λοιπόν, πώς σας αρέσει να σας καλωσορίζουν σε ένα ραντεβού και εφαρμόστε το ίδιο στην πρακτική σας.

5. Δεν είστε ανοιχτοί στις αλλαγές

Η αλλαγή είναι τρομακτική, αλλά είναι αναγκαία για την ανάπτυξη του οδοντιατρείου σας. Χρειάζεται να γνωρίζετε το περιβάλλον σας. Μάθετε ποιες οδοντιατρικές πρακτικές ανοίγουν στην περιοχή σας και τι κάνουν για να προσελκύσουν νέους ασθενείς. Υπάρχουν πράγματα που συμβαίνουν στην τοπική οικονομία και μπορεί να επηρεάσουν την πρακτική σας;

6. Δεν αξιοποιείτε το χαμόγελο της ομάδας σας ως διαφημιστικό εργαλείο

Όλα τα μέλη της ομάδας σας πρέπει να έχουν ελκυστικά χαμόγελα, ώστε να αντανακλούν τα αποτελέσματα της εργασίας που κάνετε στην πρακτική σας. Αν προσφέρετε στην ομάδα σας έκπτωση ή δωρεάν οδοντιατρική φροντίδα, τότε υπολογίστε αυτή την προσφορά ως επένδυση στην επιχείρηση σας.

7. Δεν συμπεριλαμβάνετε όλο το προσωπικό σας σε μαθήματα συνεχούς εκπαίδευσης

Η ομάδα σας πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς. Κανένας δεν πρέπει να μείνει πίσω.Επενδύστε στη σταδιοδρομία όλων, ανεξάρτητα από τη θέση τους στην ομάδα.

8. Δεν παρακολουθείτε ετήσιες οδοντιατρικές εκδηλώσεις και εκθέσεις

Οι οδοντιατρικές εκδηλώσεις προσφέρουν μεγάλες ευκαιρίες για εκπαίδευση και διαφήμιση. Όταν πηγαίνετε σε μια εμπορική έκθεση, κάντε μια έρευνα για το ποιες συνεδρίες θέλετε να παρακολουθήσετε. Αυτά τα γεγονότα αποτελούν μια εξαιρετική ευκαιρία για την ομάδα να κερδίσει εμπειρίες και να φέρει νέες ιδέες πίσω στην πρακτική σας.

9. Έλλειψη διαφάνειας σχετικά με τα οικονομικά

Εσείς και η ομάδα σας πρέπει να γνωρίζετε την κατάσταση των οικονομικών της πρακτικής. Η διαφάνεια δημιουργεί εμπιστοσύνη.

10. Δεν χρησιμοποιείτε τα Social Media για να προσελκύσετε ασθενείς

Τα Social Media είναι εξαιρετικό εργαλείο διαφήμισης στα χέρια σας. Εκεί μπορείτε να μοιραστείτε φωτογραφίες, νέα σχετικά με την πρακτική σας, προσφορές και συμβουλές στοματικής υγιεινής. Επιπλέον, τα Social Media σας κρατούν σε συνεχή επαφή με τους ασθενείς σας.

Δείτε το άρθρο
Πηγή: dentalalert.gr